Zaoberáme sa výrobou, predajom a distribúciou potravín zdravej výživy. Portfólio našej spoločnosti tvorí sortiment celozrnných, bezgluténových, bezlaktózových produktov a produktov patriacich do racionálnej výživy. Na slovenskom trhu pôsobíme 18 rokov a počas celého obdobia je našou snahou dbať na kvalitu používaných surovín a produktov, ako aj na tradíciu vyplývajúcu zo slovenského trhu. Neustále sa snažíme zlepšovať sortiment, prinášať nové produkty a poskytovať zákazníkom 100% služby. Náš tím je zložený z ľudí, pre ktorých je Ravita životným štýlom a dušou. Jednoducho povedané máme radi našu prácu a radi ju posúvame k Vám. :)

Baker

Sleduj nás:
Title Image

Administratívny pracovník – Sklady, office Prešov

Aktuálne nemáme otvorené žiadne voľné pracovné pozície.
Miesto práce

Budovateľská 63, Prešov 080 01

Druh pracovného pomeru a termín nástupu

Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Termín nástupu
ihneď

Ponúkaný plat (brutto)

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

680€ (530€ + variabilná zložka mzdy až do výšky 150€ ) plus bonusy za nadčas, alebo samostatné projekty. Ďalšie na pohovore
Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

– Vystavovanie vyskladňovacích a dodacích listov podľa objednávok
– Vystavovanie faktúr pre tuzemských a zahraničných partnerov,
– Vystavovanie tovarových a bonusových dobropisov
– Prevody/presuny a zámeny medzi strediskami spol. Ravita
– Príjem tovaru z tuzemska a zahraničia
– Vytváranie a kontrola skladových kariet podľa katalógových listov
– Zodpovednosť za skladové hospodárstvo jeho celá evidencia.
– Elektronickú komunikáciu výmeny el. dokladov v systéme EDI
– Vystavovanie pokl. dokladov a práca s registračnou pokladnicou,
– Elektronická komunikacia / práca s internetom a el. poštou.
– Vystavovanie kvartálnych prehľadov pre obch. partnerov
– Účtovná inventúra tovarov prideleného skladu
– Spolupráca pri príprave mesačnej a ročnej uzávierky
– Pridelené práce v skladovom hospodárstve a administratívnej činnosti podľa potrieb vedúceho strediska.
Zamestnanecké výhody, benefity

Zamestnanecké výhody, benefity

– stabilné zamestnanie
– príjemný mladý kolektív
– vianočný večierok
– teambuilding 1x ročne
– odmeny podľa výsledkov spoločnosti
– podpora a odmeny za vlastné projekty
– školenia podľa výberu a podpore Vašich daností a potenciálu
– podpora v spoločných športových aktivitách
Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

–  stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

 – obchodné, ekonomické

Jazykové znalosti

– Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Fakturácia – pokročilý
Skladové hospodárstvo – pokročilý
Pokladňa – pokročilý
Microsoft Excel – pokročilý
Microsoft Word – pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

-Príjemné vystupovanie
-Pozitívne myslenie,
-Dobré komunikačné znalosti
-Snaha o neustály osobný rozvoj
-Pozitívny vzťah k zdravému životnému štýlu,
-Prax v programoch evidencie skladového hospodárstva ( výhodou skúsenosti s programom Magic Runtime),
-Prax v systéme komunikácie EDI,Hľadáme ľudí, ktorí zdieľajú podobné nadšenie pre zdravý životný štýl so schopnosťou pre tímovú prácu.

Aktuálne nemáme otvorenú žiadnu voľnú pracovnú pozíciu.