Zaoberáme sa výrobou, predajom a distribúciou potravín zdravej výživy. Portfólio našej spoločnosti tvorí sortiment celozrnných, bezgluténových, bezlaktózových produktov a produktov patriacich do racionálnej výživy. Na slovenskom trhu pôsobíme 18 rokov a počas celého obdobia je našou snahou dbať na kvalitu používaných surovín a produktov, ako aj na tradíciu vyplývajúcu zo slovenského trhu. Neustále sa snažíme zlepšovať sortiment, prinášať nové produkty a poskytovať zákazníkom 100% služby. Náš tím je zložený z ľudí, pre ktorých je Ravita životným štýlom a dušou. Jednoducho povedané máme radi našu prácu a radi ju posúvame k Vám. :)

Baker

Sleduj nás:
+39 02 87 21 43 19
Title Image

Blog

z našej Ravita kuchyne
  • Nebojte sa experimentovať. Niekedy majonézu stačí nahradiť jogurtom a chuť zvýrazniť bylinkami 🍀. Fantázii sa predsa medze nekladú. My sme vyskúšali alternatívu s cviklou či zálievku s trstinovým cukrom. Klasický šalát s jogurtom. Potrebujeme (pre 4 osoby): 1kg zemiaky 4ks kyslé uhorky 2 PL  plnotučná horčica 460g zaváraný hrášok, mrkva a kukurica 400g biely grécky jogurt (0, 2 alebo 10% tuku) 3 vajcia 1 cibuľa soľ korenie na vajíćka LEBENSBAUM čierna soľ Ravita olivový olej 1čj trstinového cukru Ravita Kombináciou byliniek, čiernej soli a olivového oleja docielime tú správnu chuť, preto ich určite nevynechajte. Množstvo

  • Výborný korpus z ovsených vločiek a slnečná kurkumová plnka! Privítaj jar zdravým slnečným čízkejkom :). Na tento chutný recept potrebuješ: Korpus: 200g jemné ovsené vločky Ravita 80 lúpané hobľované mandle Ravita 80g strúhaný kokos 2 PL lyžice kokosový tuk Ravita 1PL vlažná voda 2PL med na dosladenie Postup: sypké ingrediencie zmixujeme a následne pridáme tuk s medom a vodou podľa potreby. Vymiesime a vtlačíme do papierom vystlanej tortovej formy.   Plnka: 400g jemný tvaroh 250g mascarpone 1 šlahačková smotana 1ČL kurkuma Lebensbaum 1ČJ kurkumovo- pomarančové korenie do kaše Lebensbaum med

  • Ďalší recept z našej spoločnej výzvy s Evkou Štípalovou @mama_na_tretiu. Tentokrát ste si vyberali medzi pšenom a quinou. Vyhrala quinoa a Evka Vám ju pripravila na sladko. Poďte sa inšpirovať :). Potrebujeme :  2 a pol hrnčeka quinoi 3 hrnčeky mlieka (dali sme rastlinné, môže byť i klasické) jedna tretina hrnčeka trstinového cukru 4 nakrájané ďatle 2 polievkové lyžice kakaa 3 polievkové lyžice chia semienok   Evka:  V prvom rade si nachystáme quinou. V Ravite mi poradili ako na to. Dôležité je ju spariť aspoň na pol hodinu (kľudne aj

  • Ak ľúbite paradajky rovnako ako my, tak toto je jedna s tých najlepších polievok :). Prečo použiť Bulgur ?  Pšeničný bulgur je vyrábaný namáčaním a sušením pšenice. Pri tomto procese dochádza k premene škrobov na cukor a tým sa stáva zrno ľahko stráviteľným a vystupuje jeho nezameniteľná, ľahko oriešková- obilná chuť. U bulguru sa cení jeho jednoduchá príprava oriešková chuť a ľahká stráviteľnosť vysoká nutričná hodnota vysoký obsah vlákniny, sacharidov, vitamínov – najmä vitamínu A nízky obsah tuku Je bohatý na fosfor, horčík, selén a železo Čo sa týka zdravotných benefitov pre ľudské telo,

  • Bulgurový tabbouleh by sme mohli preložiť aj ako bylinkový šalát. Byliniek je v ňom celkom hojne. Výborný je ako samostatné jedlo, ale hodí sa aj ako príloha k mäsu. Štandardne je bohatý na petržlenovú vňať. My sme ako alternatívu použili rukolu a pažítku. Pšeničný bulgur je vyrábaný namáčaním a sušením pšenice. Pri tomto procese dochádza k premene škrobov na cukor a tým sa stáva zrno ľahko stráviteľným a vystupuje jeho nezameniteľná, ľahko oriešková- obilná chuť. Prečo je bulgur zdravý? U bulguru sa cení jeho jednoduchá príprava, oriešková chuť, ľahká stráviteľnosť, vysoká nutričná hodnota

  • Vymyslieť a zrealizovať recept v rámci výzvy s @ravitaofficial z pohánky po pretancovanej noci nebolo také jednoduché ako sa na začiatku zdalo. Najskôr som mala v pláne urobiť raňajkovú kašu, zvládla som však hlavné jedlo, ktoré bude chutiť všetkým.   Potrebujeme: pohánka mechanicky lúpaná – svetlá Ravita himalájska soľ baby špenát čerstvý 2 strúčiky cesnaku strúhanka soľ kokosový tuk vodu (ak treba)   Postup:  Pohánku premyjeme a varíme 20 minút vo vode, varíme ju v pomere 1:2, po uvarení necháme ochladiť. Baby špenát umyjeme, nakrájame, cesnak pretlačíme. Spolu so soľou (prípadne s korením, ktoré obľubujete), rozpusteným

  • Výborný samostatný chod napríklad s kyslými uhorkami či ako zaujímava príloha k akémukoľvek obedu. Pohánka je prirodzene bezgluténová. V súčasnej dobe sa pohánka považuje za diétnu potravinu, ktorá má uplatnenie predovšetkým v racionálnej výžive. Je nutrične hodnotná, ľahko stráviteľná a obsahuje vlákninu. Zrná pohánky sú zdrojom kvalitných bielkovín s vysokým obsahom esenciálnych aminokyselín (najmä lyzínu), vitamínov (najmä skupiny B, C, E) a minerálnych látok (horčík, draslík, fosfor). Má priaznivý vplyv na cievny systém, pečeň a tráviace ústrojenstvo. Zázračnou ju robí jej vysoký obsah rutínu, ktorý sa vo veľkej miere podieľa na zvyšovaní pružnosti

  • VÝBORNÉ RECEPTY S VÝZVY S @mama_na_tretiu!   S našou ambasádorkou Evkou (@mama_na_tretiu) sme si pre Vás pripravili VÝZVU! Aktuálne prebieha na isntagrame a vy si v priamom hlasovaní môžete vybrať produkt o ktorom sa chcete dozvedieť viac. Či už o jeho zdravotných benefitoch alebo o spôsobe prípravy. Tentokrát ste si vybrali CIROK a my s Evkou sme Vám prirpavili tieto recepty! Recepty od Evky: CIROKOVÉ PLACKY Potrebujeme: uvarený ochladený cirok strúhaná vyžmýkaná cuketa (dala som dve) 2 strúčiky cesnaku čerstvá pažítka čerstvá petržlenová vňať himalájska soľ strúhanka zo starého pečiva (recyklujte) Pomer surovín dala Evka od oka 😀 Postup: Cirok som si večer

  • Ak sa Vám ohlási nečakaná návšteva tento výborný dezert pripravíte do pár minút. Na 5 pohárov potrebujeme:  1 balenie celozrnných piškôt Ravita, 2 ks bánan 2ks avokádo 1 hrnček mlieka ( použili sme mandľové) 2 lyžičky kakaa, med podľa chuti chia semienka (pol hrnčeka) prípadne ovocie na dozdobenie   Pripravíme si  8 malých pohárov, do ktorých uložíme nakrájaný banán a piškóty. Vo väčšej nádobe vymixujeme banán, očistené avokáda a mlieko. Pridáme med a kakao podľa chuti. Na záver primiešame chia semienka a môže zmes vliať do pripravených pohárov. Necháme odstáť a napučať chia

  • Výborný teplý šalát, na ktorý Vám stačí týchto pár surovín: Potrebujeme: 1 balenie Cirok Ravita 1 cvikla 1 cibuľa 2 -3 strúčiky cesnaku korenie: rímska rasca celá, tymián, bazalka, rozmarín, čerstvý koriander, garam massala na cícer Cícer (vopred uvarený alebo 1 konzerva) kozí syr Cirok obsahuje obrovské množstvo kvalitných bielkovín (špeciálne sa odporúča ak živočíšne bielkoviny nekonzumujete). Má nízky glykemický index a je prirodzene bezlepkový.     Postup: Na hlbokej panvici orestujeme cibuľku, cesnak a koreniny (okrem garam massaly). Pridáme vodou prepláchnutý cirok, jemne orpažíme a zalejeme vodou (hrnček a pol). Varíme pod pokrievkou do mäkka za

  • Prečo CIROKOVÁ? - cirok obsahuje obrovské množstvo kvalitných bielkovín (špeciálne sa odporúča ak živočíšne bielkoviny nekonzumujete) - cirok obsahuje veľké množstvo vlákniny - cirok má nízky glykemický index - cirok je prirodzene bezlepkový A výborne chutí 😀   Na výživnú cirokovú polievku budeme potrebovať: - pol balenia CIROKU - biela fazuľka (predvarená alebo 1ks - 400g konzerva) - pol cibule - 3 strúčiky cesnaku - polovica stredne veľkého fenikla - 2 stonky stopkového zeleru - 3ks mrkvy - korenie: čierna rasca celá, rímska rasca celá, kurkuma, čierna soľ Postup: Na rozpálenom kokosovom tuku si vo veľkom hrnci rýchlo opražíme korenie, cibuľku a cesnak. Pridáme prepláchnutý cirok a