Zaoberáme sa výrobou, predajom a distribúciou potravín zdravej výživy. Portfólio našej spoločnosti tvorí sortiment celozrnných, bezgluténových, bezlaktózových produktov a produktov patriacich do racionálnej výživy. Na slovenskom trhu pôsobíme 18 rokov a počas celého obdobia je našou snahou dbať na kvalitu používaných surovín a produktov, ako aj na tradíciu vyplývajúcu zo slovenského trhu. Neustále sa snažíme zlepšovať sortiment, prinášať nové produkty a poskytovať zákazníkom 100% služby. Náš tím je zložený z ľudí, pre ktorých je Ravita životným štýlom a dušou. Jednoducho povedané máme radi našu prácu a radi ju posúvame k Vám. :)

Baker

Sleduj nás:
+39 02 87 21 43 19
Title Image

Blog

z našej Ravita kuchyne
  • Spoznaj našu novú radu vitamínových doplnkov. Vitamín D3 Vitamín D je potrebný k tvorbe a mineralizácií kostí a zubov, pomáha telu absorbovať vápnik zo stravy a je prospešný aj pri podpore imunity a činnosti svalov. Použitý olivový olej, ktorého vlastnosti sú dobre známe, zaisťuje efektívne vstrebávanie vitamínu D3 do organizmu. Zloženie: olivový olej, vitamín D3 (cholekalciferol), želatínová kapsula (želatína, glycerol, čistená voda) Magnesium + vitamín B6 a medovka Magnézium (horčík) z prírodného zdroja s vysokou vstrebateľnosťou priaznivo ovplyvňuje činnosť svalov a uvoľňuje napätie. V kombinácii s vitamínom B6 a medovkou má priaznivý vplyv na nervovú sústavu,

  • Ochutnaj nový rad naklíčených semienok! V našej ponuke teraz nájdeš aj zopár druhov naklíčených strukovín. Môžeme ti garantovať dlhú dobu trvanlivosti bez pridania konzervantov, cukru či “éčok”. Ako je to možné ? V prvom rade začíname kvalitným výberom semien. Všetci dodávatelia musia spĺňať štandardy kvality, odrodovú čistotu zŕn a vysokú klíčivosť. Následne semená prejdú niekoľkostupňovým čistením a namočia sa do pitnej vody. Tým dochádza k premývaniu od nečistôt. Po takomto procese sa semená začínajú prebúdzať a spúšťa sa séria biochemických reakcií nevyhnutných ku klíčeniu. Táto fáza trvá 24-48 hodín. Semená počas tohto času čiastočne

  • Bulgur je obľúbený hlavne pri rýchlom a zdravom varení. Jeho príprava je totiž skutočne jednoduchá a časovo nenáročná. Pšeničný bulgur je vyrábaný namáčaním a sušením pšenice. Pri tomto procese dochádza k premene škrobov na cukor, a tým sa stáva zrno ľahšie stráviteľným. Vystupuje tak jeho nezameniteľná ľahko orieškovo- obilná chuť. Na bulgurový šalát potrebujeme: • 250g uvareného bulguru • 2 mrkvy • 1 cibuľa • malé paradajky • hrsť čerstvej bazalky a cibuľky • 2PL paprikovej pasty • 400g konzervovaných nakrájaných paradajok • kokosový tuk • 2 ČJ jablkového octu • cesnak a korenie • červená paprika Na falafel potrebujeme: • 400g uvareného

  • Pohánka sa v súčasnej dobe považuje za diétnu potravinu, ktorá má uplatnenie predovšetkým v racionálnej výžive. Je nutrične hodnotná, ľahko stráviteľná a obsahuje vlákninu. Zrná pohánky sú zdrojom kvalitných bielkovín s vysokým obsahom esenciálnych aminokyselín (najmä lyzínu), vitamínov (skupiny B, C, E) a minerálnych látok (horčík, draslík, fosfor). Pohánka neobsahuje glutén, takže je vhodná pre pacientov, ktorí trpia intoleranciou na glutén. Pohánka má priaznivý vplyv na cievny systém, pečeň a tráviace ústrojenstvo. Rozdiel medzi tmavou a svetlou pohánkou je v technologickom spracovaní. Tmavá je lúpaná pomocou vysokej teploty, takže povrch

  • Overená klasika netradične. V kombinácii s arašidovým krémom a našim sirupom si pripravíme výborný ovocný dezert. Na 2 poháre potrebujeme : • 2ks jabĺk • 2ks mrkvy • nesírené hrozienka • 2 PL arašidového krému • 2 PL jablkového sirupu s konope a šípkou • oriešky podľa chuti Postup: Jablká s mrkvou ošúpeme a nastrúhame. Pridáme arašidový krém, sirup a hrozienka. Necháme odležať 5 minút. Podávame ozdobené orieškami. Ak máte chuť experimentovať ešte viac, skúste pridať kardamón či škoricu. Ingrediencie nakúpiš na :

  • Tak a je to tu! Už Vám môžeme prezradiť tajomstvo na ktorom sme v posledných dňoch tvrdo pracovali. Vytvorili sme pre Vás novú prémiovú radu produktov v BIO kvalite! Prečo BIO? Biopotraviny nie sú geneticky upravené Chuť biopotravín je pestrejšia Produkciou biopotravín sa chováme zodpovednejšie voči prírode Pri výrobe biopotravín sa zvieratám nepodávajú antibiotiká ani rastové hormóny. Biopotraviny neobsahujú žiadne chemické látky Pri ekologickom pestovaní musí byť pôda čistá a bez chémie. Rozmachom biofariem sa navracia život na vidiek. V tejto prémiovej rade nájdete nové produkty, ktorými si viete spestriť Váš jedálniček. Od

  • Polievka z kyslých uhoriek? Áno, prečo nie! Pre inšpiráciu sme si zašli do neďalekého Poľska, kde sa pohánka používa ako príloha, kaša či závarka v polievke. Práve tým nás táto netradičná a chutná polievka príjemne prekvapila. Sýta polievka= Ľahký jarný obed 🙂   Potrebujeme: 2 menšie cibule slnečnicový olej 1 väčšia mrkva 1 väčší petržlen 1/4 menšieho zeléru 3 bobkové listy nové korenie himalájska soľ čierna 400g zemiakov 3 kzslé uhorky (prípadne podľa chuti) 3 lyžice mechanicky lúpanej pohánky 200ml rastlinnej smotany (môžeme nahradiť aj klasickou rastlinnou) čierne korenie čerstvý kôpor   Postup: Na rozhriatom oleji

  • Máte radi klasiku? Overený vývar s knedlíčkami je tou správnou sviatočnou polievkou. Korenie a zelenina zaistia polievke tú správnu chuť a knedlíčky zahrajú na klasickú nôtu.  Tieto pohankové si pripravíte veľmi rýchlo. Vločky môžete samozrejme nahradiť aj jemnými ovsenými. Na vývar potrebujeme:  400g koreňovej zeleniny (mrkva, petržlen zeler, cibuľa) 4 bobkové listy, nové korenie, čierne korenie, olivový olej, nasekaná čerstvá petržlenová vňať   Na knedlíčky potrebujeme:  2 vajíčka 150g pohánkových vločiek (prípadne viac poďla potreby) 2 strúčiky cesnaku 1 lyžička lahôdkového droždia (sušené) čierna soľ podľa chuti najemno nasekanú čerstvú petržlenovú vňať Koreňovú zeleninu očistíme, umyjeme a nakrájame na malé kocky. Zalejeme

  • Sýta fazuľová polievka bez mäsa. Tento recept pripravujem vždy spolu s fazuľkovým teplým šalátom s bulgurom. Snažím sa ušetriť čas spoločnou prípravou fazule. Tú si však počas prípravy polievky viete oddeliť a zamraziť. Nemusíte ju tak hneď využiť na šalát ale môžete si ju pokojne nechať na neskôr. Pôvodnou domovinou fazule BANGO je Mexiko. Odtiaľto sa fazuľa vďaka svojej nenáročnosti rozšírila do celého sveta. Fazuľa je dieteticky veľmi zaujímavá. Je bohatým zdrojom vlákniny, vitamínov (C, B6, K) a minerálnych látok (železo, draslík, zinok, horčík). Taktiež je výbornou voľbou pri boji s vysokým

  • Krehké a voňavé perníky nesmú chýbať na žiadnom vianočnom stole. Čo tak si ich vyskúšať s pohánkovou a špaldovou múkou? Ak máte chuť na mäkké a voňavé pečivo vyskúšajte tento recept! Potrebujeme: 200g špaldová celozrnná múka Ravita, 100g poháková múka Ravita, 300g špaldová hladká múka, 100g trstinového mletého cukru, 200g medu, 150g masla, 3 vajcia, 2 čj lyžičky mletej škorice LEBENSBAUM, 3 čj lyžičky perníkového korenia, 2čj lyžičky sódy bikarbóny Postup: Všetko, okrem múky (aj vajíčka ) dáme do hrnca a vo vodnom kúpeli. Necháme rozpustiť. Dôsledne miešame asi 5 minút. Nebojte,

  • Jednoduchý recept na efektné keksíky sme vylepšili pohánkovou múkou a voňavým organickým korením. Počas pečenia nádherne prevoňajú  kuchyňu a sú naozaj veľmi jednoduché na prípravu. Potrebujeme: 170 g trstinový cukor Ravita tmavý, 60m l olivového oleja, 1 čj bourboun vanilka mletá LEBENSBAUM, 1čj lyžička aníz mletý LEBENSBAUM, 2 vajíčka, 100 g hladkej špaldovej múky, 50g pohánkovej múky Ravita, 60g kakaa, 1 čj lyžička instantnej kávy, 1 čj lyžička kypriaceho prášku, štipka soli, práškový cukor (môžeme použiť mletý trstnový cukor, ale crinkles nebudú krásne biele) Postup: mixérom vymiešame trstinový cukor spoločne s olejom.