Zaoberáme sa výrobou, predajom a distribúciou potravín zdravej výživy. Portfólio našej spoločnosti tvorí sortiment celozrnných, bezgluténových, bezlaktózových produktov a produktov patriacich do racionálnej výživy. Na slovenskom trhu pôsobíme 18 rokov a počas celého obdobia je našou snahou dbať na kvalitu používaných surovín a produktov, ako aj na tradíciu vyplývajúcu zo slovenského trhu. Neustále sa snažíme zlepšovať sortiment, prinášať nové produkty a poskytovať zákazníkom 100% služby. Náš tím je zložený z ľudí, pre ktorých je Ravita životným štýlom a dušou. Jednoducho povedané máme radi našu prácu a radi ju posúvame k Vám. :)

Baker

Sleduj nás:
+39 02 87 21 43 19
Title Image

Blog

z našej Ravita kuchyne
  • Máte radi klasiku? Overený vývar s knedlíčkami je tou správnou sviatočnou polievkou. Korenie a zelenina zaistia polievke tú správnu chuť a knedlíčky zahrajú na klasickú nôtu.  Tieto pohankové si pripravíte veľmi rýchlo. Vločky môžete samozrejme nahradiť aj jemnými ovsenými. Na vývar potrebujeme:  400g koreňovej zeleniny (mrkva, petržlen zeler, cibuľa) 4 bobkové listy, nové korenie, čierne korenie, olivový olej, nasekaná čerstvá petržlenová vňať   Na knedlíčky potrebujeme:  2 vajíčka 150g pohánkových vločiek (prípadne viac poďla potreby) 2 strúčiky cesnaku 1 lyžička lahôdkového droždia (sušené) čierna soľ podľa chuti najemno nasekanú čerstvú petržlenovú vňať Koreňovú zeleninu očistíme, umyjeme a nakrájame na malé kocky. Zalejeme

  • Ako chalani kontrolovali náš nový projekt ? Možete  si pozrieť v priloženom videu :). Toto o ňom prezradila naša ambasádorka @mamanatretiu Evka Štípalová: Jedna z mojich najobľúbenejších spoluprác je so spoločnosťou @ravitaofficial , ponúka produkty, ktoré snáď od nepamäti používame v domácnosti. Majú novinku, ktorú som už predstavila v stories – omaľovánku. Pri tvorbe malého obyčajno neobyčajného dielka a to omaľovánky „Anička spoznáva zeleninu a ovocie“ oslovili našich chlapcov, ďakujeme za dôveru, či by ju v predfinálnej fáze neotestovali. Hneď si ich získala. Kris miluje všetko, kde môže listovať, Leo zas obrázky zvieratiek. Omaľovánka je dizajnovo krásna,

  • K vašej obľúbenej kašičke sme Vám pripravili jedno obyčajne neobyčajné prekvapenie. Táto publikácia totiž neobsahuje žiadne predfarbené miesta, nálepky a iné zlepšováky. Dáva len priestor pastelkám a fantázii detí. Môžu sa v nej naučiť mnoho nových slovíčok, farieb a písmeniek. V tejto ilustrovanej maľovanke objavujeme spoločne s Aničkou čo rastie v lese, na poliach či kto žije pod zemou. Čaká v nej na nich mnoho podnetov a príležitosti naučiť sa nové slovíčko. Nezabudli sme ani na starších súrodencov. Celá publikácia je totiž doplnená modernizovaným školským písmom z dielne Jána Filípka a Martiny

  • Sýta fazuľová polievka bez mäsa. Tento recept pripravujem vždy spolu s fazuľkovým teplým šalátom s bulgurom. Snažím sa ušetriť čas spoločnou prípravou fazule. Tú si však počas prípravy polievky viete oddeliť a zamraziť. Nemusíte ju tak hneď využiť na šalát ale môžete si ju pokojne nechať na neskôr. Pôvodnou domovinou fazule BANGO je Mexiko. Odtiaľto sa fazuľa vďaka svojej nenáročnosti rozšírila do celého sveta. Fazuľa je dieteticky veľmi zaujímavá. Je bohatým zdrojom vlákniny, vitamínov (C, B6, K) a minerálnych látok (železo, draslík, zinok, horčík). Taktiež je výbornou voľbou pri boji s vysokým

  • Ľahký recept na teplý a sýty šalat. Tento recept pripravujem vždy spolu s fazuľkovou polievkou. Snažím sa ušetriť čas spoločnou prípravou fazule. Tú si však počas prípravy polievky viete oddeliť a zamraziť. Nemusíte ju tak hneď využiť na šalát ale môžete si ju pokojne nechať na neskôr. Pôvodnou domovinou fazule BANGO je Mexiko. Odtiaľto sa fazuľa vďaka svojej nenáročnosti rozšírila do celého sveta. Fazuľa je dieteticky veľmi zaujímavá. Je bohatým zdrojom vlákniny, vitamínov (C, B6, K) a minerálnych látok (železo, draslík, zinok, horčík). Taktiež je výbornou voľbou pri boji s vysokým cholesterolom.

  • Univerzálna potravina- vločky! Máme ich niekoľko druhov a všetky vynikajú svojou rýchlou prípravou. Dokážete nimi obohatiť množstvo produktov. Vo väčšine prípadov sú vločky len naparené a rozlisované zrno. Para sa necháva pôsobiť rôzne dlhú dobu. Vločky sú teda tepelne upravený výrobok. Vyrábajú sa z rôznych druhov obilnín. Nakpríklad pšena, pohánky, špaldy či ovsa. Najznámejšie sú asi ovsené vločky, ktoré majú široké využitie. Obsahujú kvalitné bielkoviny a tuky s vysokým obsahom rozpustnej a nerozpustnej vlákniny.  Vločku skladujte v tme a v uzatvorenej nádobe. Najviac citlivé na uskladnenie sú pšenové vločky, ktoré rýchlo zožltnú. Obzvlášť v letných

  • Nie je nič lepšie ako si rannú kašu namiešať podľa svojich predstáv.  Aj preto máme v našom portfóliu široký sortiment vločiek, semienok a sušeného ovocia. Každí z nás si tak vyberie to svoje obľúbené. Toto je náš ranný rituál. Vo veľkej nádobe si zmiešame obľúbené jemné vločky, sušené hrozienka, slnečnicu a ľanové semienka. Občas pridáme korenie na kašu od Lebensbaum a špaldové lupienky.  Pripravíme si tak zmes z ktorej ráno už len veľkou lyžicou naberieme do misky a zalejeme horúcim mliekom. Pokvapkáme rastlinným olejom, osladíme javorovým sirupom a rýchle raňajky sú na

  • Polievka z kyslých uhoriek? Áno, prečo nie! Pre inšpiráciu sme si zašli do neďalekého Poľska, kde sa pohánka používa ako príloha, kaša či závarka v polievke. Práve tým nás táto netradičná a chutná polievka príjemne prekvapila. Sýta polievka= Ľahký jarný obed 🙂   Potrebujeme: 2 menšie cibule slnečnicový olej 1 väčšia mrkva 1 väčší petržlen 1/4 menšieho zeléru 3 bobkové listy nové korenie himalájska soľ čierna 400g zemiakov 3 kzslé uhorky (prípadne podľa chuti) 3 lyžice mechanicky lúpanej pohánky 200ml rastlinnej smotany (môžeme nahradiť aj klasickou rastlinnou) čierne korenie čerstvý kôpor   Postup: Na rozhriatom oleji

  • Nebojte sa experimentovať. Niekedy majonézu stačí nahradiť jogurtom a chuť zvýrazniť bylinkami ?. Fantázii sa predsa medze nekladú. My sme vyskúšali alternatívu s cviklou či zálievku s trstinovým cukrom. Klasický šalát s jogurtom. Potrebujeme (pre 4 osoby): 1kg zemiaky 4ks kyslé uhorky 2 PL  plnotučná horčica 460g zaváraný hrášok, mrkva a kukurica 400g biely grécky jogurt (0, 2 alebo 10% tuku) 3 vajcia 1 cibuľa soľ korenie na vajíćka LEBENSBAUM čierna soľ Ravita olivový olej 1čj trstinového cukru Ravita Kombináciou byliniek, čiernej soli a olivového oleja docielime tú správnu chuť, preto ich určite nevynechajte. Množstvo

  • Ľahké jedlo po sviatkoch ?  Vyskúšajte pšeno! Pšeno je obilnina, ktorá sa získava odstránením šupiek z prosa. Často je zamieňané s kuskusom kvôli svojmu podobného vzhľadu. Ide o obilninu, ktorá je ako jediná zásaditá, takže neprekysľuje organizmus. Pšeno je navyše prirodzene bezgluténové, ľahko stráviteľné, sýte a výživné. Prečo je pšeno zdravé?  Je ľahko stráviteľné a bezalergénové zrno. Pokrmy zo pšena sú veľmi výživné, sýte a s vysokým obsahom vlákniny. Sú bohatým zdrojom minerálov, a preto sú vhodné pri stavoch vyčerpanosti a úrazoch. Svojím vysokým obsahom železa sú výbornou potravinou pre chudokrvné deti i

  • Výborný korpus z ovsených vločiek a slnečná kurkumová plnka! Privítaj jar zdravým slnečným čízkejkom :). Na tento chutný recept potrebuješ: Korpus: 200g jemné ovsené vločky Ravita 80 lúpané hobľované mandle Ravita 80g strúhaný kokos 2 PL lyžice kokosový tuk Ravita 1PL vlažná voda 2PL med na dosladenie Postup: sypké ingrediencie zmixujeme a následne pridáme tuk s medom a vodou podľa potreby. Vymiesime a vtlačíme do papierom vystlanej tortovej formy.   Plnka: 400g jemný tvaroh 250g mascarpone 1 šlahačková smotana 1ČL kurkuma Lebensbaum 1ČJ kurkumovo- pomarančové korenie do kaše Lebensbaum med