Zaoberáme sa výrobou, predajom a distribúciou potravín zdravej výživy. Portfólio našej spoločnosti tvorí sortiment celozrnných, bezgluténových, bezlaktózových produktov a produktov patriacich do racionálnej výživy. Na slovenskom trhu pôsobíme 18 rokov a počas celého obdobia je našou snahou dbať na kvalitu používaných surovín a produktov, ako aj na tradíciu vyplývajúcu zo slovenského trhu. Neustále sa snažíme zlepšovať sortiment, prinášať nové produkty a poskytovať zákazníkom 100% služby. Náš tím je zložený z ľudí, pre ktorých je Ravita životným štýlom a dušou. Jednoducho povedané máme radi našu prácu a radi ju posúvame k Vám. :)

Baker

Sleduj nás:
+39 02 87 21 43 19
Title Image

Blog

z našej Ravita kuchyne
  • Sýta fazuľová polievka bez mäsa. Tento recept pripravujem vždy spolu s fazuľkovým teplým šalátom s bulgurom. Snažím sa ušetriť čas spoločnou prípravou fazule. Tú si však počas prípravy polievky viete oddeliť a zamraziť. Nemusíte ju tak hneď využiť na šalát ale môžete si ju pokojne nechať na neskôr. Pôvodnou domovinou fazule BANGO je Mexiko. Odtiaľto sa fazuľa vďaka svojej nenáročnosti rozšírila do celého sveta. Fazuľa je dieteticky veľmi zaujímavá. Je bohatým zdrojom vlákniny, vitamínov (C, B6, K) a minerálnych látok (železo, draslík, zinok, horčík). Taktiež je výbornou voľbou pri boji s vysokým

  • Ľahký recept na teplý a sýty šalat. Tento recept pripravujem vždy spolu s fazuľkovou polievkou. Snažím sa ušetriť čas spoločnou prípravou fazule. Tú si však počas prípravy polievky viete oddeliť a zamraziť. Nemusíte ju tak hneď využiť na šalát ale môžete si ju pokojne nechať na neskôr. Pôvodnou domovinou fazule BANGO je Mexiko. Odtiaľto sa fazuľa vďaka svojej nenáročnosti rozšírila do celého sveta. Fazuľa je dieteticky veľmi zaujímavá. Je bohatým zdrojom vlákniny, vitamínov (C, B6, K) a minerálnych látok (železo, draslík, zinok, horčík). Taktiež je výbornou voľbou pri boji s vysokým cholesterolom.

  • Univerzálna potravina- vločky! Máme ich niekoľko druhov a všetky vynikajú svojou rýchlou prípravou. Dokážete nimi obohatiť množstvo produktov. Vo väčšine prípadov sú vločky len naparené a rozlisované zrno. Para sa necháva pôsobiť rôzne dlhú dobu. Vločky sú teda tepelne upravený výrobok. Vyrábajú sa z rôznych druhov obilnín. Nakpríklad pšena, pohánky, špaldy či ovsa. Najznámejšie sú asi ovsené vločky, ktoré majú široké využitie. Obsahujú kvalitné bielkoviny a tuky s vysokým obsahom rozpustnej a nerozpustnej vlákniny.  Vločku skladujte v tme a v uzatvorenej nádobe. Najviac citlivé na uskladnenie sú pšenové vločky, ktoré rýchlo zožltnú. Obzvlášť v letných

  • Nie je nič lepšie ako si rannú kašu namiešať podľa svojich predstáv.  Aj preto máme v našom portfóliu široký sortiment vločiek, semienok a sušeného ovocia. Každí z nás si tak vyberie to svoje obľúbené. Toto je náš ranný rituál. Vo veľkej nádobe si zmiešame obľúbené jemné vločky, sušené hrozienka, slnečnicu a ľanové semienka. Občas pridáme korenie na kašu od Lebensbaum a špaldové lupienky.  Pripravíme si tak zmes z ktorej ráno už len veľkou lyžicou naberieme do misky a zalejeme horúcim mliekom. Pokvapkáme rastlinným olejom, osladíme javorovým sirupom a rýchle raňajky sú na

  • Polievka z kyslých uhoriek? Áno, prečo nie! Pre inšpiráciu sme si zašli do neďalekého Poľska, kde sa pohánka používa ako príloha, kaša či závarka v polievke. Práve tým nás táto netradičná a chutná polievka príjemne prekvapila. Sýta polievka= Ľahký jarný obed 🙂   Potrebujeme: 2 menšie cibule slnečnicový olej 1 väčšia mrkva 1 väčší petržlen 1/4 menšieho zeléru 3 bobkové listy nové korenie himalájska soľ čierna 400g zemiakov 3 kzslé uhorky (prípadne podľa chuti) 3 lyžice mechanicky lúpanej pohánky 200ml rastlinnej smotany (môžeme nahradiť aj klasickou rastlinnou) čierne korenie čerstvý kôpor   Postup: Na rozhriatom oleji

  • Nebojte sa experimentovať. Niekedy majonézu stačí nahradiť jogurtom a chuť zvýrazniť bylinkami 🍀. Fantázii sa predsa medze nekladú. My sme vyskúšali alternatívu s cviklou či zálievku s trstinovým cukrom. Klasický šalát s jogurtom. Potrebujeme (pre 4 osoby): 1kg zemiaky 4ks kyslé uhorky 2 PL  plnotučná horčica 460g zaváraný hrášok, mrkva a kukurica 400g biely grécky jogurt (0, 2 alebo 10% tuku) 3 vajcia 1 cibuľa soľ korenie na vajíćka LEBENSBAUM čierna soľ Ravita olivový olej 1čj trstinového cukru Ravita Kombináciou byliniek, čiernej soli a olivového oleja docielime tú správnu chuť, preto ich určite nevynechajte. Množstvo

  • Ľahké jedlo po sviatkoch ?  Vyskúšajte pšeno! Pšeno je obilnina, ktorá sa získava odstránením šupiek z prosa. Často je zamieňané s kuskusom kvôli svojmu podobného vzhľadu. Ide o obilninu, ktorá je ako jediná zásaditá, takže neprekysľuje organizmus. Pšeno je navyše prirodzene bezgluténové, ľahko stráviteľné, sýte a výživné. Prečo je pšeno zdravé?  Je ľahko stráviteľné a bezalergénové zrno. Pokrmy zo pšena sú veľmi výživné, sýte a s vysokým obsahom vlákniny. Sú bohatým zdrojom minerálov, a preto sú vhodné pri stavoch vyčerpanosti a úrazoch. Svojím vysokým obsahom železa sú výbornou potravinou pre chudokrvné deti i

  • Výborný korpus z ovsených vločiek a slnečná kurkumová plnka! Privítaj jar zdravým slnečným čízkejkom :). Na tento chutný recept potrebuješ: Korpus: 200g jemné ovsené vločky Ravita 80 lúpané hobľované mandle Ravita 80g strúhaný kokos 2 PL lyžice kokosový tuk Ravita 1PL vlažná voda 2PL med na dosladenie Postup: sypké ingrediencie zmixujeme a následne pridáme tuk s medom a vodou podľa potreby. Vymiesime a vtlačíme do papierom vystlanej tortovej formy.   Plnka: 400g jemný tvaroh 250g mascarpone 1 šlahačková smotana 1ČL kurkuma Lebensbaum 1ČJ kurkumovo- pomarančové korenie do kaše Lebensbaum med

  • Ďalší recept z našej spoločnej výzvy s Evkou Štípalovou @mama_na_tretiu. Tentokrát ste si vyberali medzi pšenom a quinou. Vyhrala quinoa a Evka Vám ju pripravila na sladko. Poďte sa inšpirovať :). Potrebujeme :  2 a pol hrnčeka quinoi 3 hrnčeky mlieka (dali sme rastlinné, môže byť i klasické) jedna tretina hrnčeka trstinového cukru 4 nakrájané ďatle 2 polievkové lyžice kakaa 3 polievkové lyžice chia semienok   Evka:  V prvom rade si nachystáme quinou. V Ravite mi poradili ako na to. Dôležité je ju spariť aspoň na pol hodinu (kľudne aj

  • Ak ľúbite paradajky rovnako ako my, tak toto je jedna s tých najlepších polievok :). Prečo použiť Bulgur ?  Pšeničný bulgur je vyrábaný namáčaním a sušením pšenice. Pri tomto procese dochádza k premene škrobov na cukor a tým sa stáva zrno ľahko stráviteľným a vystupuje jeho nezameniteľná, ľahko oriešková- obilná chuť. U bulguru sa cení jeho jednoduchá príprava oriešková chuť a ľahká stráviteľnosť vysoká nutričná hodnota vysoký obsah vlákniny, sacharidov, vitamínov – najmä vitamínu A nízky obsah tuku Je bohatý na fosfor, horčík, selén a železo Čo sa týka zdravotných benefitov pre ľudské telo,

  • Bulgurový tabbouleh by sme mohli preložiť aj ako bylinkový šalát. Byliniek je v ňom celkom hojne. Výborný je ako samostatné jedlo, ale hodí sa aj ako príloha k mäsu. Štandardne je bohatý na petržlenovú vňať. My sme ako alternatívu použili rukolu a pažítku. Pšeničný bulgur je vyrábaný namáčaním a sušením pšenice. Pri tomto procese dochádza k premene škrobov na cukor a tým sa stáva zrno ľahko stráviteľným a vystupuje jeho nezameniteľná, ľahko oriešková- obilná chuť. Prečo je bulgur zdravý? U bulguru sa cení jeho jednoduchá príprava, oriešková chuť, ľahká stráviteľnosť, vysoká nutričná hodnota